مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1399 ساعت 09:252020-07-29سياسي

3 خانواده قوچانی مفقود شده در دره شمخال پیداشدند 


مسعود برازنده رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان گفت:سه خانواده مفقود شده در دره شمخال با تلاش نیروهای هلال احمر قوچان و درگز، سپاه پاسداران قوچان ، - هنگ مرزی درگز و نیروهای بسیج و مردمی پیدا شدند.

مسعود برازنده رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: ساعت 23 شب گذشته 7 مرداد، توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان خراسان رضوی خبری مبنی بر مفقودی سه خانوار به تعداد 12 نفر در منطقه دوابی دره شمخال گزارش شد.

وی افزود: برهمین اساس یک تیم پنج نفره تخصصی جستجو و نجات کوهستان از هلال احمر شهرستان قوچان به منطقه اعزام شدند و عملیات جست وجو با همراهی عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان درگز، هنگ مرزی درگز، سپاه پاسداران،بسیج و نیروهای محلی انجام شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان در ادامه، اظهارکرد: خوشبختانه حوالی ظهر امروز 12 نفر مفقود شده در صحت و سلامت کامل پیدا شدند و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

وی در پایان تصریح کرد: درخواست ما از طبیعت گردان این است که قبل از برنامه ریزی به وضعیت آب و هوا و هشدارهای صادر شده توجه داشته باشند و در هنگام بروز حادثه خونسردی خود را حفظ نمایند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 خانواده قوچانی مفقود شده در دره شمخال پیداشدند 

3 خانواده قوچانی مفقود شده در دره شمخال پیداشدند